torsdag 3 augusti 2017

Robbie Williams, Rhapsody in rock och champagne

Efter några härliga dagar tillsammans här i stugan så skjutsade jag Jocke till tåget i morse igen då han skulle "hem" till Stockholm och spela på Pridefestivalen i helgen. Så ska ni på Pride så får ni spana in honom när han spelar med Rhapsody in Rock imorgon kväll, de ska ha flera gästartister med sig också. Jag var lite sugen att åka med ner men jag var faktiskt till Stockholm förra helgen också så jag kände att jag ville vara kvar här uppe den här helgen. Förra helgen var jag nämligen ner på konsert och såg Robbie Williams på Tele2 arenan. Jag fick biljett i present när jag fyllde år och min underbara kompis Kina bjöd mig på champagne och middag innan konserten och vi hade en underbar kväll tillsammans och konserten var precis så där magisk som jag hade hoppats på!
Vi har haft en solig och fin vecka och vi har varit ner till badstranden nästan varje dag och badat. Vi har även gjort massa olika utomhusaktiviteter såsom åkt vattenrutchkana, haft vattenkrig, byggt på trädkojan, spelat fotboll, badminton, fiskat och kört båt.

Inga kommentarer: