lördag 29 juli 2017

Garnier for women

Genom Buzzador har jag fått hem 9 produkter från Garniers sortiment av hår- och hudprodukter för kvinnor att prova under några veckor.
Garnier SkinActive Micellar Cleansing water och Gel wash är perfekt att ha framme på tvättstället så att man lätt kan ta en klick i handen när man ska tvätta sig. Produkterna är milda och skonsamma och lämnar en ren och skön känsla efter tvätt, de tvättar även effektivt bort eventuell Make Up.
När jag hade övernattande gäster så lät jag mina produkter stå framme så att de fick testa  och det var väldigt uppskattat. Garnier SkinActive Day Cream har två olika dofter som passar känslig hy och det är Flowerhoney och Rose Floral water. Min personliga favorit är Rose Floral Water för jag gillar verkligen den doften och huden får lyster och känns fräsch.
Garnier Ambre Solaire Face Protection mist, SPF 50 är en behändig solskyddsspray som man lätt kan ha med sig i väskan och man sprayar direkt i ansiktet ovanpå sminket om solen skulle kika fram.
Garnier Respons Shampoo, Conditioner och Mask i Oat Milk Delicacy är jag också jätte nöjd med! Håret doftar gott och är följsamt och lättkammat. Det absolut bästa med Garnier är att det är ett väldigt prisvärt märke som de allra flesta av oss har råd att investera i!

Inga kommentarer: