lördag 24 juni 2017

Vår midsommar i Hälsingland

Vi hade en mysig traditionell midsommarafton igår. Solen sken och jag och barnen åkte till Forsa Forngård i Fränö där vi alltid firar. Där känner man typ alla känns det som och det är alltid roligt att gå omkring där och prata med folk, ta lotter på Tombolan, fika, äta ostkaka, dansa runt midsommarstången, åka häst och vagn och massa annat. Bara Jocke som saknades :-(
Fyra generationer kärlek, min mamma, min syster, min systerdotter och hennes lilla Theo.
 
Efteråt åkte vi hem och grillade och vi var 12 stycken som firade tillsammans och jag bjöd på både rabarbermojitos och rabarberkladdkaka till dessert. Mums!
Vi hade så himla tur med vädret hela dagen men idag på Midsommardagen så regnar det fast det gör inte så mycket för vi alla är lite trötta ;-) men imorgon vill vi ha fint igen!

Inga kommentarer: