fredag 12 maj 2017

Läxor och Playmobil

Dagarna går rätt fort, vi läser läxor, bakar, leker och myser. Först läxor och sen valfri lek efter det och just nu är det mycket Playmobil som gäller. Just det här med att bygga ihop efter beskrivning är roligt tycker båda barnen. Playmobil har en ny serie Fairies med båtar, hästar och musiktorn och just hästar och musik går ju alltid hem. Men vi har även sett att Playmobil släppt en Ghostbuster serie! Hur coolt är inte det?
Själv pysslar jag mycket med mina blommor, jag sår och vattnar för fullt så nu hoppas jag bara att minusgraderna på nätterna är borta snart så jag kan flytta ut dem på balkongen, men i förrgår såg det ut så här på balkongen och då kändes våren verkligen långt borta!
Men nu är det snart helg och den ser vi verkligen fram emot!
Önskar er alla en fantastisk helg, kram!

Inga kommentarer: