söndag 21 maj 2017

AmbiExperience

Vilken intensiv vecka det har varit! Jag kan säga att denna Fashion Week inte gick av för hackor, jag har varit på fantastiska pressvisningar och sett fantastiska kollektioner och alltihop kommer jag att visa er allt eftersom jag hinner. Mina fötter värker och jag har ont i ryggen men det var det helt klart värt!

Om du har vägarna förbi Mall of Scandinavia i helgen så kan du besöka Philips glashus ute på Arenatorget. Där visas nämligen 2017 års TV-modeller upp i AmbiExperience. En upplevelse i färg och design! Vi har länge pratat om att vi skulle behöva en ny TV och en dröm vore att få äga en OLED-TV med rakbladstunn skärm! Förutom dess skärpa och färg så är de stilrena och sååå snygga!!!
Inredaren Sara Garanty var på plats i fredags och pratade trendspaning och färgens betydelse inom inredning och arkitektur. Väldigt intressant! Visste ni att barn upp till 4 år endast kan se färgerna röd, orange och gult?
I helgen har barnen och deras kompisar haft loppis ute på gården, det har även varit fotbollsmatch och dansuppvisning så som vanligt fullt upp. Men nu är i varje fall Jocke hemma igen så det är skönt att vara två vuxna och man lär sig verkligen att uppskatta varandra efter att ha varit ensam i 10 dagar med barnen. Även fast barnen är världens bästa så tar det på krafterna att vara helt själv med dem så länge! Nu ska jag krypa ner i sängen så att jag orkar gå upp och baka scones imorgon bitti.
Kram och god natt!

Inga kommentarer: