fredag 24 mars 2017

Ny inredning till vår gästtoalett

Nu har jag äntligen beställt hem ny inredning till vår gästtoalett! Ska bli underbart att få göra iordning även där! Följande har jag beställt hem från Noro:
och den här blandaren blir det:
Det blir nog jätte bra, men nu ska vi bara få upp det också, jag råkade göra det misstaget att jag förhastat gick på design och snygghet före det praktiska och Jocke blev skapligt glad när det visades att skåpet inte var gjort för golvavlopp vilket vi har... Så det första vi måste göra är att såga hål i skåpet.... inte så roligt kanske så allt tar lite längre tid än jag hade planerat eftersom Jocke hela tiden är ute och flyger och far plus att han håller på att spela in en skiva i studion som måste göras klart först tydligen... Men lovar att visa upp resultatet när allt är klart!

1 kommentar:

Mirre - Sweetwords.se sa...

Ohh så fint det kommer att bli