onsdag 15 februari 2017

Sol, kärlek och budget

I tre dagar har jag blivit bländad av solens strålar som letat sig in genom fönstret här hemma när jag suttit vid datorn och jobbat. Idag var jag till och med tvungen att dra för gardinen ett tag, då slapp jag även se hur smutsiga våra fönster är. Men efter ett tag blev jag lite deppad över att inte njuta av solen så jag gick ut och satte mig på balkongen med en kopp kaffe och då visade termometern på 22 grader! Så himla härligt och efter bara 10 minuter hade jag fått så mycket ny energi så att jag kunde jobba på mer effektivt resten av dagen. Jag har haft budgetsamtal med alla mina säljare de senaste dagarna och det har varit super kul men det tar tid att sitta och ringa runt och gemensamt få fram budgetmål.
Annars rullar det på, barnen har haft friluftsdag idag och åkt skridskor så de har också haft en härlig dag i solen. Jocke jobbar på med att spela in en skiva i studion och igår firade vi en mysig Alla Hjärtans dag tillsammans hela familjen. Barnen hade ritat fina kort till oss och vi åt middag på Mall of Scandinavia, jag gillar att fira Alla Hjärtans dag, vi är en väldigt kärleksfull familj som varje dag visar kärlek till varandra men man kan inte få för mycket kärlek så lite extra en gång per år är underbart!

Inga kommentarer: