tisdag 10 januari 2017

Ett inlägg som jag inte hade tänkt skriva....

Här kommer ett inlägg som jag egentligen inte tänkt skriva men då jag fortfarande får många frågor hur det går med vår kontinentalsäng från Viking Beds som vi köpte för snart 2 år sen så tänker jag att jag ändå skriver ner hur det gått. Jag skrev då ett inlägg om att vi var väldigt missnöjda med den och att vi reklamerade både till Mio där vi köpt sängen och till Viking Beds men att vi var missnöjda med servicen och återkoppling från dem båda. Här kan ni läsa inlägget om ni vill:
http://niehoffs.blogspot.se/2016/02/nar-sangen-inte-haller-vad-den-lovar.html
Än idag ser jag på min bloggstatistik att folk googlar på Viking Beds och hamnar på det inlägget och sen mailar mig för att fråga hur det gick. Jag lovade att återkomma om hur det gått men då jag inte gillar att skriva negativa inlägg så har jag inte skrivit någon uppföljning men nu tänkte jag göra det så att ni som undrar får svar. Vi är fortfarande inte helt nöjda med sängen! Den blev betydligt bättre när vi fick nya madrasser för andra gången men vi upplever fortfarande att det blir "gropigt" i sängen fast vi snurrar och vänder på madrasserna varje gång vi bäddar om och det känns som en stor besvikelse då vi verkligen försökte satsa på en bra säng att ha i många år! De har sagt åt oss att vi inte får sitta på sängkanten för då kan madrasserna gå sönder, men vem sitter inte på sängkanten liksom när man går upp och ner från sängen? Jag vill ju också sitta där en stund medan jag tar på mig mina strumpor... Sen går det inte heller att ligga i mitten av sängen för då rullar man ner på den ena eller den andra sidan av sängen men vi orkar inte hålla på att klaga längre för vi vill ju helst av allt byta till helt andra sängar men det går tydligen inte och vi har frågat om någon slags kompensation men det får vi inte heller tyvärr! Så vi får se när vi får råd att byta sängar och så länge är det tur att det finns bra massörer som man kan gå till när ryggen är som värst. För att få in något positivt i detta inlägg så ska jag skriva att jag kan rekommendera Total Hälsa och massören Maria som håller till i närheten av Karlaplan i Stockholm. Hon kan verkligen göra under med ryggont och jag känner att det snart är dags att boka en ny tid hos henne! Men till er som undrar om jag kan rekommendera Viking Beds Of Sweden så kan jag tyvärr inte göra det.

Inga kommentarer: