onsdag 11 januari 2017

En titt i vårt badrumsskåp!

Jag har aldrig riktigt förstått grejen med att titta i andra människors badrumsskåp för det har aldrig intresserat mig men jag vet att många tycker det är jätte intressant. Att badrumsskåpet säger mycket om den människan. När jag visade en överblick över mitt nya badrumsskåp från Vore så fick jag många frågor om jag inte kunde visa närmare bilder på vad jag använder för produkter så nu tänkte jag faktiskt göra det. Varken jag eller Jocke har några trogna märken som vi köper utan vi båda tycker om att prova nytt men just nu ser det ut så här, en salig blandning.
Två av mina favoritkrämer till ansiktet är Filorga och Maria Åkerberg men använder även en del från Biotherm. Är beroende av bra ansiktskrämer, serum och ögonkrämer och känner att det bara blir viktigare och viktigare ju äldre huden blir!
Till håret använder jag John Frieda, de har många bra produkter till oss med blont hår och även deras andra hårvårdsprodukter använder jag dagligen!
Älskar också det exklusiva märket Cicamed det är ett rätt nytt märke för mig med redan från första dagen är jag såld! Så bra naturlig hudvård!
Min favoritparfym just nu är Salvatore Ferragamo - Signorina och även Chanels "Allure Sensitive" är en favorit.
Jocke använder mest Shiseido Men, Biotherm och Dermalogica. Jag vet inte riktigt vilket märke som är hans favorit och han är inte hemma just nu så jag kan fråga men vet att han också gillar att prova lite olika märken.
Så, nu har ni sett lite i badrumsskåpet hemma hos oss, har även lovat några av er att visa sminkväskan någon dag så det kommer i ett senare inlägg! Nu ska jag snart iväg till frisören och färga den hemska utväxten, ska bli underbart!!!

Inga kommentarer: