fredag 2 december 2016

Nostalgitripp, gott, nyttigt, tandvård och nyheter

Jag har fått hem månadens Testagram och paket innehöll som vanlig många bra produkter. Tandkrämer från Oral-B använder vi sen tidigare och Oral-B har bästa tandkrämen tycker vi. Barnen tycker dock att de kan komma med andra bilder på tuben då de inte är några Frostälskare.
Nyåkers Pepparkakor Original gick åt fortast! Goda, spröda och perfekt kryddade. Risenta Musli, chia och blåbär blir perfekt till frukosten och Ingefära kryddan från Santa Maria blir perfekt i kommande wok! Älskar Ingefära och använder det gärna i både mat och bakning. Semper Fruit & Nut Bar är saftiga mellanmål, fria från gluten, laktos, tillsatt socker och färgämnen. Törsleffs karamelliserade mjölk smakar som kola och är den perfekta fyllningen i dessertpajer, tårtor och kakor. Även god till fruktsallad, pannkakor eller glass. Hmm... första gången jag använder det, måste googla lite mer och jag återkommer när jag bestämt mig om vad det blir för gott. Sist men kanske mest spännande är Hockeypulver salt 3-pack, det ger mig en nostalgitripp till 80-talet när man köpte sånt här på lördagarna. Detta Hockeypulver har funnits i 30 år men nu i ny förpackning! Undrar om man kan baka med det?

Du kan läsa mer om paketet och produkterna på Testagram.se

Inga kommentarer: