måndag 26 september 2016

Tävla om den grymma filmen "Captain America Civil War"

Den 3 oktober har filmen Captain America Civil War release på DVD och jag har två killar här hemma som verkligen ser fram emot att få se den.

Filmens handling:
Hela Marvel-världen skakas av splittring i den storslagna och omvälvande Captain America Civil War. När regeringens påtryckningar om att hålla tillbaka Avengers sår split mellan Captain America (Chris Evans) och Iron Man (Robert Downey Jr), förvandlas bästa vänner till bittra fiender. Mot en kuliss av dubbelspel, gäckande skurkar och nya allierande utbryter det yttersta och avgörande slaget om Avengers och hela mänsklighetens framtid i detta spektakulära filmäventyr.

Har du också någon där hemma som skulle vilja se den? Eller kanske du själv? Jag har fått chansen att tävla ut tre exemplar till er så lämna bara en kommentar här nere där du skriver vilken du skulle vilja se filmen tillsammans med om du vinner. Tävlingen avslutas på måndag den 3/10 kl. 21.00. Lycka till!

 ©2016 Marvel

5 kommentarer:

Linda w L2K sa...

Om jag vinner kommer jag att se filmen tillsammans med sönerna på 11 och 14 år. Elvaåringen har full koll på alla marvelfilmerna.

Unknown sa...

Om jag vinner så kommer jag titta på den med min bonusgrabb eftersom vi båda älskar marvel och superhjältar överlag.

Anonym sa...

Jag kommer att se den med min son och man som älskar dessa filmer!
Håller tummarna att jag får överraska dem med en film i deras smak för en gång skull ;-)
Kram Anna-Lena

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna den här filmen. Skulle se den tillsammans med min dotter och min yngsta bror. Vi älskar alla tre alla Marvel filmer, och dessutom fyller jag ju faktiskt år snart så detta hade blivit en toppen födelsedagspresent till mig själv i förskott.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Det blir barnbarnen som gillar Marvelshjältarna,så det är inte bara Pokemon som gäller,så bra att ha lite filmer på lut när de kommer och vill sova över.

evaflood@telia.com