fredag 2 september 2016

Vår vardag och vinnare

Den här veckan har vi landat lite i vardagen och rutinerna börjar komma. I måndags åkte vi ut till Barkarby och storhandlade på Ica Maxi och vi passade på att äta middag på Pizza Hut.


I onsdags mötte jag upp Pappa på centralen när han kom med tåget från Hudik och vi passade på att gå på stan en sväng. Han sov över hos oss och på kvällen och medan jag lagade middag så följde han med Jocke och Max på fotbollsträning.

Igår kom jag äntligen iväg till min frisör på Creative Headz! Hatar när utväxten är ett faktum och hur mycket man än stylar och fixar håret så känns det ofräscht. Men nu är jag blond och fin igen :-)


Idag blir det till att sitta vid datorn hela dagen, har varit inne i stan och jobbat varje dag den här veckan så nu behöver jag få undan lite här. Sen ska jag hämta hem barnen för lite fredagsmys och vi har en mysig helg framför oss!

Jag också ägnat mycket tid till att utse tre vinnare i min Legotävling. Men nu är det klart och grattis säger jag till:

- Camilla Wihlborg
- Marie Adolfsson
- Siri Svensson
Maila mig era adresser så kommer vinsten nästa vecka. I helgen dyker det upp ännu en härlig tävling, så håll utkik!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tack fina du ♥ /Camilla W.