måndag 22 augusti 2016

Nu är vi igång!

Nu är vi igång på fullt allvar här hemma. Jag har varit på Kick Off nere i Skåne för att starta ännu en säsong som Teamleader hos inredningsföretaget Zelected by Houze. Jag har många härliga tjejer i teamet och idag fick jag äntligen hem nya höstkollektionen! Så mycket fint så jag nästan dör! Jag vill typ ha ALLT och jag har typ beställt hem allt, ha ha det blir dyrt men jag älskar att hela tiden ha ett uppdaterat hem med den senast inredningen så jag tycker att det är värt det! Hör av dig om du vill komma och se kollektionen eller boka en egen visning!


Även barnen har börjat skolan idag och det gick hur bra som helst och de längtar redan tills imorgon! I morse var det upprop kl. 10.00 så då gick det bra att komma iväg men imorgon är det en vanlig skoldag som börjar redan 8.15 så vi får se hur det går då men morgontrötta familjen Niehoffs ;-)
God natt!

Inga kommentarer: