fredag 12 augusti 2016

Boka in en gratis trendföreläsning!

Snart är våra 10 veckors ledighet slut :-( Vad fort det har gått men jag och barnen har haft det fantastiskt och vi har ju en hel vecka till så än är det inte riktigt slut.
Men nästa fredag kör det igång för mig, då ska jag flyga ner till Skåne på Teamleader träff/kick off med Zelected by Houze och det ser jag fram emot! Det ska bli kul att se den nya kollektionen live och jag ser fram emot att få boka in roliga inspirationsträffar med er i höst. Jag ska också helgen efter gå runt på Formex och lära mig vad det är för trender som gäller framöver så att jag kan sätta ihop en rolig trendföreläsning också samtidigt som jag presenterar de nya produkterna för er. Passa på redan nu att boka in en träff med mig då mina dagar försvinner snabbt. Skicka ett mail till: annelie.niehoff@zbh.se. En träff tar ca. 2 timmar och jag kan både vardagskvällar, helger och även har jag möjlighet att komma ut till ert jobb om ni ska ha after work eller liknande. Helt gratis och inget som helst köptvång utan se det bara som en rolig inspirationsträff där ni själva bestämmer om ni vill fika lite medan jag pratar eller kanske dricka ett glas vin.

Katalogen kan ni bläddra i här om ni vill: Zelected by Houze hösten 2016
och gilla gärna min Facebook sida så missar ni inga uppdateringar: Niehoff inredning


Sen behöver jag även kolleger över hela Sverige! Så om du är social, gillar inredning och kan tänka dig ett roligt extra jobb så kan jag verkligen tipsa om att bli min kollega! Maila mig för mer information och bestämmer du dig innan 31/8 så får du ett extra inredningspaket gratis (värde 2000 kr).

Inga kommentarer: