söndag 10 juli 2016

Vinn Zootropolis!

Har ni sett den underbara filmen Zootropolis? Om ni inte har det eller om ni har det och vill se den igen så har ni nu chansen att vinna en egen DVD Film! Jag har nämligen i samarbete med Disney Sverige fått möjligheten att tävla ut 3 st DVD-filmer till er! Filmen rekommenderas från 7 år och är en film som passar hela familjen.

Handling:
"Den moderna däggdjursmetropolen Zootropolis är en stad som inte liknar någon annan. En smältdegel där världens djur, från den största elefanten till den minsta näbbmusen, lever tillsammans i stadsdelar som eleganta Sahara Square och kyliga Tundratown. Men när den alltid lika positiva poliskonstapeln Judy Hopps anländer till Zootropolis, upptäcker hon att det inte är så lätt att vara den första kaninen bland de stora och tuffa djuren i stadens polisstyrka. Fast besluten att bevisa vad hon går för bestämmer hon sig för att knäcka ett knepigt fall, trots att hon måste jobba med den snabbpratande och luriga räven Nick Wilde för att lösa mysteriet."

©Disney

Det du behöver göra för att delta i tävlingen är att dela med dig i en kommentar här nere vilket ditt favoritsnacks är när du kollar på film och extra plus om du tipsar om tävlingen på din Facebook sida!

Tävlingen pågår parallellt med min instagram (Niehoffs) så tävla även där för dubbel vinstchans. Tävlingen avslutas redan nu på fredag den 15 juli kl. 21.00 och tre vinnare presenteras kort därefter i ett nytt inlägg och det är vinnaren själv som kontaktar mig via mail: annelieniehoff@gmail.com och uppger namn och adress. Om någon vinnare inte hör av sig inom 3 dygn så utses en ny vinnare.

Lycka till!

22 kommentarer:

Jennie sa...

Åh, jag är den enda i familjen som inte har sett denna än. Barnen har lyckats dra med både farmor&farfar och pappa på bio och alla har verkligen gillat den. Det vore toppen att få ingå i klubben, så man fattar alla skämt. :)

När jag ser film på bio gillar jag att köpa Hot Snacks med sourcream-smak och en rulle med mjölkchoklad. Kombinationen! Smarr! Film hemma smakar bäst med en liten skål blandat smågodis - surt, segt och choklad.

kram
/Jennie (som också delar på FB)

Sanna sa...

Åh, vilken super tävling! Den här filmen har vi faktiskt haft äran att få se och den är riktigt, riktigt bra. Dottern här hemma sade direkt efter biovisningen "att den här filmen måste vi bara köpa hem, mamma". Så att få överraska henne med denna vore riktigt kul, och själv skulle jag bli minst lika glad, då jag är en aning trött på samma gamla filmer här hemma när det vankas mys. Så att få något nytt att se som vi bara sett en gång vore toppen och dessutom roligt att dela med oss utav till vänner och bekanta som ännu inte har hunnit se filmen.

Vi älskar att dippa grönsaker och dippar oftast gurka, morötter och paprika. Annars älskar vi popcorn som är smidigt och billigt, och så givetvis choklad i alla dess former. En annan favorit som vi inte unnar oss lika ofta men som är ack så god är naturgodis där yoghurtbitarna är favoriterna.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Sanna sa...

Glömde givetvis skriva med att jag givetvis delar på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Johanna, Mamma Kaos & Mini-Terroristerna sa...

Biopopcorn är det absolut godaste!
För att få till det hemma så kastrulpoppas popcornen och smaktillsätts med smörkrydda. Mums!

Carolina Åhsberg sa...

Åh, vi håller tummarna stenhårt - missade helt när den gick på bio och vi kan verkligen behöva något att förgylla de regniga/blåsiga sommarlovsdagarna här på västkusten.

Mitt favoritsnacks är helt klart Cheez balls <3

Delar på FB (Carolina Åhsberg)

Anna sa...

Jag är gärn med o mitt favoritsnavkcksmed är popcorn!!

Venus3 sa...

Älskar att äta biopopcorn, chips och dricka Cola zero. Delar givetvis på Fb. Vi har inte sett filmen ännu.

Jessica Olofsson sa...

Delar på Facebook som Jessica Olofsson.
Mitt favorit snacks till film är grönsaker och din. Helst morötter, gurka och blomkål. Tyvärr funkar inte det så bra på bio så en anledning till att jag älskar film hemma i soffan.

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är inte mycket för chips, popcorn och sådana snacks... men en stor påse med blandat lösgodis.. helst då hårda godisar (lakrits, bumlingar...).. ja då är jag i himmelriket.

Hoppas på tur så jag och sönerna kan roa sig om det blir någon regnig dag i sommar.

Tipsat här

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2016/07/11/zootropolis-157/

Anonym sa...

Popcorn är en höjdare när man kollar film! Men lösgodis och framför allt choklad och lakrits funkar också utmärkt!
Vi har inte sett filmen så nu håller vi tummarna att vi vinner och självklart delar jag både på instagram och facebook!
/Maria Svensson

Anonym sa...

Popcorn! Med mycket salt!

Fröken M sa...

Mitt favvo snacks är valnötssalami i tunna skivor. Det är så gott att jag knappt kan sluta äta.
Men det är såklart inget jag tar med om vi går på bio - då blir det en stor bytta popcorn och lite smågodis istället :)

Kram Fröken M

Anonym sa...

Vilken toppenvinst till en filmälskande familj som oss! Dessutom denna roliga film! Toppen!
Bästa filmsnackset är såklart popcorn, Varma mackor och saft! :-)

Mvh Sara
familjenkallstrom@hotmail.com

Angelica sa...

Popcorn i all ära, men min mage mår inge bra av det :/ Så jag måste då såklart ha något annat att tugga på och det brukar bli varma chips om vi är på bio och en påse smågodis om vi är hemma.

Håller tummar och tår att vi får se denna som en fredagsfilm tillsammans med barnen <3

Anonym sa...

Alltså popcorn i alla väder.. Det går liksom inte att ha en filmkväll utan popcorn! Helene Martinsson

Anonym sa...

Jordgubbar nu på sommaren.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Tommy sa...

Hej hopp!
Man vill ju svara grönsaker med dipp, lite bär eller något annat nyttigt. Men favoriten är trots allt en påse med Grillchips, oslagbart!

Ha det fint!
Tommy
axtommy@hotmail.com

Tommy sa...

Hej hopp
Man vill ju svara grönsaker med dipp, bär eller något annat nyttigt. Men sanningen är ju att Grillchips är den klara favoriten. Oslagbart!

Ha det fint!
Tommy
axtommy@hotmail.com

Fanny sa...

Popcorn och lösgodis

Stina sa...

Hejsan!
Nu när det är sommar, salta chips...grillchips :) Eller langos med räk/romröra 😊
Delar såklart på FB, ha en fin kväll :)
Kramkram !

Anonym sa...

Jag älskar att kolla på film och jag älskar jordnötsringar och cola så den kombinationen är oslagbar! Vi har inte sett filmen så vi hoppas verkligen att jag vinner så att vi kan ta med den ut på landet nästa vecka och sätta oss och mysa i sommarstugan, jag har delat på FB.
/Annika Olofsson (Malmö)
Mail: annikaolofsson@hotmail.com

Sara H sa...

Hej jag och barnen vill supergärna vinna denna film till våra film kvällar som vi har hela familjen. Vi våra favorit snacks är hembakat t ex kladdkaka,muffins,chokladbollar,bärpaj,
Delar på facebook https://www.facebook.com/sara.holmberg.71?fref=nf