tisdag 8 april 2014

Vill du vinna en fikastund i världsklass?

Visst är det mysigt att fika? Jag älskar att fika, både hemma och ute på caféer!

Nu går Hamburgerkedjan MAX ut med att de kan ge dig en fikastund i världsklass! De har bytt ut sitt gamla kaffe mot Starbucksägda Seattle's Best Coffee bönor! Nu finns latte, cappuccino, espresso och bryggkaffe från USA:s ledande kaffeleverantör på menyn hos Max. Hela kaffesortimentet är Fairtrade-certifierat.
 
Och dessutom har de fyllt på med nya mumsiga godbitar att njuta av tillsammans med kaffet, vad sägs om Vanilla Donut eller en Chocolate chip cookie?


Jag tänkte faktiskt att en av er skulle få vinna en fika av mig på MAX!

Skriv här nedan vilken du skulle bjuda med dig på en fika om du vann och dela gärna tävlingen på Facebook.

Lycka till!
Tävlingen pågår till den 15 april klockan 20:00

14 kommentarer:

Fru Cupcake sa...

Ohh vad mysigt. Jag skulle bjuda med mig mina kids för dom älskar fika lika mycket som jag <3

Sanne sa...

Jag skulle helt klart bjuda med min kära mamma, alltod mysigt att hinna med en liten fikapaus med henne :)

AliceMeyeer@yahoo.com

Irene sa...

Jag skulle bjuda med min dotter på fika! <3
irene.helmersson@live.se

Wihlborgskan sa...

Jag skulle absolut bjuda med mig min make ♥vi är mitt uppe i småbarnslivet och har för lite tid åt oss som par. En fika på Max låter alldeles utmärkt som andningspaus ;)

Emelie - Mamma till Mh sa...

Jag skulle bjuda med mig min son på 3,5 år + sambon på ett hörn! ;) Det är så mysigt att åka och fika tycker sonen, han är så snäll och verkligen uppskattar såna saker! Underbart!

Hoppas på tur, kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anonym sa...

Smarrigt! Om jag vinner skulle jag bjuda med mig bästa fd svägerskan. Hon är så snäll och lånar ut sin man varje gång jag flyttar:-)

Jenny sa...

jag skulle bjuda min pojkvän :)
jenny.v@live.se

Anonym sa...

Skulle bjuda me min syster,hon pratade om de här kaffet bara häromdan o jag hade inte hört talas om de innan.. :)

jag_jessika@hotmail.com

Anonym sa...

jag skulle bjuda med min mamma
Varje dag ställer hon upp för oss alla,
Med hjärta och glädje tillåter hon ingen att falla.
Som undersköterska tjänar hon inte mycke
Men det gör inget enligt hennes tycke.
Hon värnar om dem som byggt upp vårt land
Med all sin styrka sträcker hon ut sin hand.
Nu vill jag ge henne ett minne
Något som kommer tända varje sinne!
En fika har hon inte fått på en evighet
Men idag så önskar jag att det kan bli verklighet
annica@flinkens.com

Carro sa...

Skulle bjuda med mig min mamma, för det vore hon värd!!

Anonym sa...

Vad mysigt det skulle vara att få bjuda på en fika med mina barnbarn, för det älskar dom. Mormor.

Nathalie - mamma till Charlie sa...

jag är med =).
hade velat dela en fika med en väninna! vi träffas iunte så ofta längre tyvärr pga vi är upptagna på varsitt håll med barn. men det skulle vara roligt att överraska henne med en fika när grabbarna kan ta våra små!

mvh
nathalié teodorson
yarp.blogg@gmail.com

Louise sa...

Jag skulle ta en mysig fika och bjuda min man!

Lina sa...

Mitt lilla hjärta såklart, mor & son dag vore nåt, kram kram L