tisdag 15 oktober 2013

Dags för nya vinterskor!

På torsdag blir det regn och sen nästa vecka snö!? Brr, det är verkligen dags att börja gå igenom familjens vinterkläder nu, både jag och Jocke måste verkligen köpa nya vinterjackor det är ett som är säkert och barnen behöver varma skor! Har suttit och surfat runt lite och är nyfiken på att testa skor från Crocs och Sorel. Någon som testat dem?

Gillar Crocs för att de knappt väger något och de är väldigt lätta att ta på själva för barnen, sen är de ju coola också!
Kids' Crocband™ II.5 Gust Boot tror jag skulle passa dem utmärkt då de är lite sportiga, tålig ovandel i nylon och har värmestoppning.


Dessa med hjärtan är ju hur söta som helst:




Har även kollat in Sorels praktiska barnskor, de är också väldigt moderiktiga, vattentåliga och varma! Sorel kommer från Kanada och förknippas med moderna och robusta skor med rejäl design som ständigt förbättras och uppdateras! Dessa YOOT PAC - Vinterstövlar till Max tror jag skulle vara toppen:


och till min pippinetta prinsessa får det nog bli ett par skor i färgen rosa eller lila :-)


Jag återkommer om vad det blev för skor (dessa eller några andra) och ska även utvärdera dem här på bloggen så att ni får tips om bra skor till era barn! Det är så VIKTIGT med RÄTT skor!!!!

1 kommentar:

Fia sa...

Dom rosa va riktigt fina =)