fredag 24 maj 2013

Att något så vackert kan vara så förädiskt

3 nätter varje månad ligger jag sömnlös tack vare denna vackra himlakropp, otroligt hur något så vackert kan förstöra sömnen så mycket. Men å andra sidan så kan den lyfta hav så att få igång mina energier borde inte vara svårt för den.


Jocke är ute på spelning ikväll och ramlar väl in runt 04.00, vi får se om jag lyckats somna då eller om jag fortfarande ligger vaken. Hoppas verkligen att oroligheterna här i Stockholm inte blir värre än det varit de sista dagarna men det spås ju att fullmånen även har påverkan på brottslingar och att detta kommer vara den värsta natten med både dödsskjutningar och bomber :-( Hoppas inte att det stämmer!!!

Nu ska jag dricka upp mitt vin, hoppa ur One Piecen och lägga mig i sängen och läsa bloggar på Ipaden.
God natt alla vampyrer där ute!

Inga kommentarer: