lördag 9 februari 2013

Världens godaste kakor!

Som ni vet så älskar jag att baka! Jag gillar att baka allt från muffins & smördegskakor till matbröd. Det enda som jag faktiskt aldrig ens testat att baka är mina favoritkakor Macarons! Jag älskar dem både till utseende och smak men jag har hört att det ska vara svårt att få till dem så därför har jag inte vågat prova.

Men jag skulle verkligen vilja ge dem en chans och det vattnas i munnen bara jag tänker på lakrits macarons :-) För att ha en chans att ens försöka lyckas så måste man ha en Macaron Matta och det har jag ingen men såg nu att min bloggvän "Fru Cupcake" har en tävling på sin blogg i samarbete med Lykka.se där man kan vinna just en Macaron Matta! Jag provar min lycka och jag tycker att du också ska göra det! Om du inte vill tävla så kan du ändå kika in på hennes blogg för hon har en helt underbar bakblogg där man får massor av inspiration!
Hennes blogg hittar du HÄR!

Inga kommentarer: