fredag 13 april 2012

Vinn VIP-biljetter till We R Family!

Någon mamma som behöver egentid i form av en glammig afterwork fredag den 20 april kl. 16.30 på Fotografiska i Stockholm? Det blir bl.a. kändismodevisning, bubbel, shopping, mingel, utlottningar och såklart en maffig goodiebag!!!

Kvällens konfrencier: Marcus Birro, författare, krönikör och bloggare

Modevisning: Cecilia Blankens, journalist och bloggare

Underhållare: Andreas Weise
Om du är sugen att gå så kan du nu vinna en av tre VIP-biljetter (gäller entré för 2 personer). Det enda du behöver göra är att skriva vem du skulle ta med dig och varför i en kommentar nedan! Om du tipsar om tävlingen via din blogg/facebook/mail får du självklart extrapoäng!!!

www.werfamily.se

Tävlingen avslutas tisdag den 17/4 kl. 21.00
Lycka till!!!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill så klart vara med och tävla om att få gå på ett roligt Loppi event :) Inget skulle passa bätre än det mitt i en jobbig graviditet med (allt för tidiga) sammandragningar!

Norsbronx@hotmail.com //Anna S sa...

Min bästa vän skulle jag ta me,
Med henne skulle jag vilja eventet se,
Så gärna jag vill följa till
Fotografiska den 20 april,
Oj om jag dessa kunde vinna,
Skulle jag bli överlycklig kvinna,
Nu kan jag bara önska och be,
Att jag och min vän får fri entré.

Jennie sa...

Jag skulle vilja ta med mig min man, så att han kan få se vad bloggvärlden har att erbjuda. Det passar bra att ta med honom denna gång, när fokus verkar ligga på just fäder. Att det dessutom är hans födelsedag dagen innan gör det bara ännu roligare. Då blir WeRFamily som en underbar "förfest" för hans födelsedagsfirande. :)

Anonym sa...

Jag vill såklart gå på glammig after work!!!

Jag vill bjuda med mig min gravida granne som behöver komma ut lite :-)

Håller tummarna!

Lisa Karlsson sa...

Jag kommer upp till stockholm på besök och det skulle vara roligt att gå ut på after work och bli inspirerad av modevisning och bra underhållning.

Jag skulle bjuda med mig min syster.